ITT A BLACK BLADE FRIDAY!
ITT A BLACK BLADE FRIDAY!

Több mint 2 000 termék akcióban

Kapcsolat

Információk a megrendelésekről és termékekről
Amennyiben érdekli a megrendelése állapota, vagy szeretne megegyezni személyes átvételben, illetve érdeklődik a termék elérhetőségéről.
Telefonáljon Hé - Pé (8:00-16:00) +36 96 884 025
Általában 6 órán belül válaszolunk info@knifestock.hu
Obrázok nožíkov - KNIFESTOCK

Látogasson meg minket személyesen Pozsonyban

Pozsony - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Pozsony

Hé - Pé  10:00 - 21:00
S - V 9:00 - 21:00

Jelenleg nyitva állunk kérdésként, de a COVID-19 intézkedéseket kell alkalmazni.
Az üzletben lehetőség van készpénzzel vagy érintés nélküli kártyával történő fizetésre.

GYIK - gyakori kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések és válaszok listája, amelyeket feltesznek nekünk. Amennyiben  konkrét kérdése van, kérjük, használja a jobb oldalon található űrlapot, amelyre igyekszünk a lehető leghamarabb választ adni.

Milyen hosszú az átlagos szállítási idő?

A szállítási idő készletünk elérhetőségétől függ.

A raktáron lévő árukat minden munkanapon kiszállítjuk. Az átlagos szállítási idő a kiválasztott futárszolgálaton keresztül Magyarszág területésre általában 3 munkanap. A Magyar posta kiválasztásakor az átlagos szállítási időáltalában 3 munkanap. Az e-mail postafiókjában kapott nyomkövetési szám segítségével nyomon követheti megrendelésének állapotát.

Azon termékek esetében, amelyek nincsenek raktáron, a szállítási idő több napra meghosszabbítható. Ez a szállítási idő elsősorban a szállítás sebességétől és a külső raktárban lévő áruk elérhetőségétől függ, amelyek Szlovákián kívül helyezkedhetnek el. Különösen a jelenlegi határintézkedésekkel nem garantálhatjuk az ugyanolyan gyors szállítást más országokból.

Az ilyen megrendelés kézbesítésével kapcsolatos pontos információkért ne habozzon kapcsolatba lépni velünk telefonon a +36 96 884 025 telefonszámon, vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

Hogyan fizethetek az árukért?

A rendelési folyamat során lehetősége van a különféle felajánlott fizetési lehetőségek közül választani.

Az árukért a következő módon fizethet:

  1. Kártyás fizetés online - biztonságos fizetési portálon keresztül. A fizetés leggyorsabb és legbiztonságosabb módja.
  2. Utánvéttel az áru átvétele során a futárnál - a választott szállítási módtól függően kártyával is lehet fizetni az árukért.
  3. Fizetés készpénzben személyes átvételkor - fizetés valamelyik üzletünkben.
  4. Számlafizetés - alkalmas nagyobb ügyfelek számára.

 

Az áruk a teljes fizetésig és átvételig az eladó tulajdonában maradnak, de az áruk károsodásának kockázata a vevőre száll át az áruk átvételével. A vevő számlázási adatai a megrendelés elküldése után visszamenőlegesen nem módosíthatók.

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett az áruval és vissza akarom küldeni?

Ügyfeleinkkel gyakran előfordul, hogy a megrendelt termékek nem felelnek meg az elképzeléseiknek, és szeretnék visszaküldeni azokat. Az egyszerű visszaküldési folyamatunknak köszönhetően Ön ezt könnyen, gyorsan és ami a legfontosabb, gond nélkül megteheti.

A termékek visszaküldésének eljárása:
  1. Az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti
  2. Töltse ki a visszatérítési űrlapot
  3. Az űrlap utolsó pontjában töltse fel a fényképet vagy scan-t a számláról/ valamint fényképet a termékről az eredeti csomagolásban
  4. Küldje vissza az árut a visszatérítési űrlappal együtt.

Az árut csomagolja be és küldje el a következő címre:

Amennyiben Magyar Postán keresztül küldi vissza a csomagot:

EXPANDECO – Knifestock,
FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta
Hrsz.: 5453/18,
Fót 2151,
Magyarország

Ezen a címen nem található a cég székhelye, ezért a csomag személyes leadása nem lehetséges. A cím kizárólag a termék visszaküldésére szolgál.

A termékek visszaküldésének feltételei:

  • A termékek visszaküldésének a kézhezvételtől számított 14 napon belül kell megtörténnie.
  • Ki kell töltenie a visszatérítési űrlapot, beleértve a bankszámlaszámot IBAN formában.
  • Az áru használatlan, összes eredeti címkével ellátva, eredeti csomagolásba csomagolva kell hogy legyen, hogy további viszonteladásra alkalmas legyen.
  • Az áruk megrongálódása esetén jogunkban áll a visszatérítés összegének csökkentése az értékesítéshez kapcsolódó költségek magasságában.

A visszatérítés lehetőségéről a panasz feltételeiben talál további információt.

Hogyan kezelik a személyes adataimat?

Az ügyfelek személyes adatainak védelme az első számú prioritás. A KNIFESTOCK online áruház üzemeltetésekor csak azokat a személyes adatokat kezeljük, amelyek a megrendelés elkészítéséhez szükségesek és a megrendelés során kötelező mezőként vannak megjelölve - főként név és vezetéknév, szállítási cím, telefonos és e-mailes kapcsolat. Ha kapcsolatba lép velünk, a személyes adatokat csak a kötelezőként megjelölt kapcsolattartási űrlapon keresztül dolgozzuk fel.

https://www.knifestock.hu/ochrana-sukromia

Elégedett voltam a vásárlással, hol értékelhetlem?

Ezt szívesen halljuk. A pozitív értékelését itt megoszthatja:

  1. Egy konkrét termékre, melyet a webáruházunkból vásárolt
  2. Pridaním recenzie na Google Maps pod niektorú z našich kamenných prevádzok Hozzáadva egy véleményt a Google Maps-en bármelyik üzletünkre
    1. Lovec Aupark Bratislava

Köszönjük az elégedettségét, és várjuk a következő vásárlását.

Egyéb kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk

Amennyiben  konkrét kérdése van, kérjük, használja a jobb oldalon található űrlapot, amelyre igyekszünk a lehető leghamarabb választ adni.

Számlázási információk

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Cégjegyzékszám 50231111
Adószám 2120318211
Közösségi adószám (EU adószám) SK2120318211
A társaság be van jegyezve a Nyitrai Járási Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, oszt. Ltd., betét szám 40399 / N

Banki kapcsolat

VÚB banka
IBAN SK41 0200 0000 0037 1440 9151
SWIFT SUBASKBX
UNICREDIT banka
IBAN SK52 1111 0000 0014 7529 7009
SWIFT UNCRSKBX